Kızlar valla ne gece ne gündüz uykumuz kaldı, gece uyusada ya yarım saate bir ya 2 saate bir uyanır, uyanmasa bile sürekli kıpır kıpır yani bende rahat edemiyorum kıpırdadıkca uykuya dönsün diye pış pış eee yapıyorum hep, gündüzde deli gibi uykusu geliyor ama yok uyumuyor karnı tok altı temiz gözleri kıpkırmızı sürekli ya ovuşturuyor ya kulağını çekiyor ya mızmızlıyor bir saattir sallıyorum yok uyumuyor getirdim ana kucağına koydum bu defada mızmızlanıyor yani ben on saat ayağımda sallayamamki artık benim uykum geldi hatta arada içim geçiyor sallarken ama bakıyorum bebeğim asla uyumuyor bu defa sinir oluyorum yani çocuğumun psikolojisini bozacam diye korkuyorum artık saçımı başımı yolasım geliyor duvarlara kafa atasım geliyor neden büyüdükce bişeyler zorlaşıyor yaa ben diyordum yeni doğan çok kötü bi an önce büyüsün ama büyüdükce daha zorlaşıyor bu bebekler neden böyle hepsi mi uyumaz hepsi mi yemez içmez anlamadım gitti gerçekten annelik ne zormuş ya 4 5 çocuk yapanlara Allahım sabır versin ve helal olsun benim ikinci çocuk fobim oldu şimdiden