Merhaba kızlar
Bebeğinizin gaz sancısı geldiğinde hangi yöntem/tekniklerle çıkarabiliyorsunuz?
Ben bacaklarını karnına doğru büküyorum
Yüzüstü yatırıyorum
Küvetini ılıktan biraz daha sıcak suyla doldurup içinde yatırıyorum.
Bazen işe yarıyor bazen yaramıyor siz neler yapıyorsunuz?