Kurabiye_123 Merhaba canlar. İnstamgramda bıttım sabunu diye bi kaç sayfa var , cilt lekelerim var onlar için sabun ve krem varmış bi kaç resimlerini gördüm çok memnunuz diye kullananlarınız varmı aranızda .
Noname21 Kurabiye_123 bıttım sabunu siirt de yetişiyor ben kızımı onunla yıkıyorum güzel bir sabun orijinali bulunabilirse