Merhaba sevgili anneler,
Ben Almanyada yaşıyorum, şuan kızım 19 aylık. Malesef çok az sütüm vardı ve kızımı hep mamayla beslemek zorunda kaldım. Dolayısıyla hep gaz sorunu vardı. Burda ebe hizmeti var doğum yaptıktan sonra eve ziyarete geliyor önerilerde bulunuyor ve bakımda yardım ediyor. Bize homeopatik bir ilaç verdi ve o günden sonra kızım tamamen rahatladı, haliyle biz de. Sizlere danışmak istediğim bir konu var. Bu ilaç tamamen doğal içeriklerden üretiliyormuş. Acaba bu ilaçtan türkiyede satmalı mıyım, zira doğum yapan her arkadaşıma hediye olarak götürüyorum. Ne düşünüyorsunuz bu konuda? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻