Merhaba arkadaşlar. 30 aylık kuzum var. Tuvalet eğitimine başladık ilk iki gün güzel gidiyor gibiydi çiş-kaka yaptı tuvaletine ama daha sonra bir kere kaka yaptı ve görünce korktu sonra oturmak istemiyor artık tutmaya başladı neredeyse sabahtan akşama kadar yapmıyor mesela yada günde 2 kere zorla oda altına yapıyor yada başka yere kaka yapmıyor bugun 1 hafta oldu ne yapacağımı şaşırdım bu kadar tutma normal mi diye. Geldiği zaman tuvaleti biliyor geldi diyor ama oturup yapmaktan korkuyor oyunlar oynuyoruz şarkılar söylüyoruz videolar izletiyorum tuvalet şarkıları ama korku hala var çok tutuyor. Var mı böyle başına gelen tuvalet tutan moral olarak çok yıprandım 😔