minikkurbag
2 tane oglumuz var 3 bucuk yasında ve 2 yasında
Birini ben doyurursam uyutursam öbürünü esim doyurur uyutur
Evde oldugu gün öglen Biri uyursa öbürüyke esim ilgilenir ya dışarı cıkarttır ya da balkonda attıkları esyaları toplamaya beraber giderler 🤣🤣
Market pazar hep beraber gideriz cunku ikimizde keyif alıyoruz yiyecek alıs verişinden
Evde tüm temizlik işini ben yaparım ama ben o işleri yaparken esim mutlaka 2 oglumuza da kendi bakar yedirir içirir giydirir uyutur VS
Ev işi yapmasını istemiyorum cunku yaptıgını begenmiyorum güzel yapar ama benim içinme sinmez o yüzden sen cocuklara bak derim 🤣
Hafta sonu 2 gün izinli 1 gününü mutlaka komple bize ayırır diger gününü ya araba temizler ya sanayiye gider gündüz tek bırakırım aksamını yine bize ayırır parka VS götürür
Birde hafta içi 6 da evde olur yemegi yer yemez her aksam parka götürür cocukları mutlaka ben cayını demlerim termosa koyarım hazırlarım parkta içer cayını bende dinlenirim bi 2 saat