minikkurbag çok güzel bir post bence ilgiyle okuyacağım tüm yazılanları çünkü ilgi alanıma giren bir konu 🌺 5 yıllık evliyiz, 5 yılda eşimle birlikte en çok tartıştığımız konu bu işbölümü meselesi, artık ben pes ettim o derece. İkimiz de çalışıyoruz, benim işim daha bir esnek yazın çok daha az çalışıyorum ya da normal dönemde sabah işe gitme saatim esnek, bu durum ben hiç çalışmıyormuşum izlenimi yaratabiliyor eşimde ama tam tersi mesai saatleri dışında bile devam eden bir işim var, bazen gece evde herkes uyurken benim çalıştığım oluyor. Neyse konumuz bu değildi 🙃 eşim benim ondan rica ettiğim her işi yapar, yardımcı olur elinden geldiğince ama işbölümüne asla sıcak bakmıyor. Ben de diyorum ki bir işi kafamda ben düşünüp planladıktan sonra senin yapıyor olman çok da bir yük almıyor benden, bulaşık mı çamaşır mı bir tane işin tüm sorumluluğu sende olsun ben onu hiç düşünmeyeyim ama yok olmuyor bu eşimde. Sanırım annesinin bu yönlerini hiç geliştirmemesinden kaynaklı, kullanılmayan bu yönü bir daha aktive olamamak üzere körelmiş 😬