Benimde tuvalet egitiminde 5.gunum. benim ki 36 aylık birde 4 gundur komple altına gönderiyor 15 dk da bir,tutma kasları gelişmemiş.Ama birakmak da zorundayım krese başladı çünkü.O yuzden siz iyi tarafından bakın şanslısınız bence ki 3 , 4 saat tutabiliyor. Bu çok iyi bisey.Ben 15 20 dk unutayım bütün kiyafetleri göl oluyor. İnş alışır lazinliga da.
Cocuk tuvalet kitapları aldınız mı,onlar da ise yarıyor diyorlar