T-dgn 8 ay 10 günlük bebeğim son zamanlarda içtiği mama miktarı azalıyor. Önceden 150-180 ml içerdi. Şimdiler de bazen 150 içiyor bazen daha az. Günde 2 ana öğün ek gıda yiyor. Mama miktarının azalması normal mi? Bu durumu yaşayan var mı ?
Leylamoznur T-dgn 2 ogun cok az canın genelde mamayı akşam uyurken ve sabah aç kalktıkları zaman 2 kere veriyolar
Sarecee 7 ay 16 günlük kızım bı kahvaltı bı çorba olarak ayarladım ek gıdayı 150ml içerdi hep bazen 20 30 cc kalabiliyo doktora sorduğumda o ne kadar isterse o kadar içiyo endişe edicek bişi yok dedi
Melmus Leylamoznur ciddi misiniz suan 8 ay 12 gunligiz bende aksam yatarken birde gece 4 de iciyor yeterli ozaman degil mi yaa yani gunde 250 cc mama aliyor sadece
Leylamoznur Melmus yeterli canım ek gıdayı çoğaltmaya bak sonra 1 yaşlarında yemiyolar mama istiyorlar çekersin