Ftmt benim kızım yüzünü gözünü yoluyor. Tırnaklarını dipten kesiyorum çünkü yüzü yara içinde kalıyor. Çok sinirli.
Ama yemek konusunda belki dikkat etmemiş olabileceğiniz bir şeyler söylemek istiyorum.
Kızım ilk kaşığı hep reddeder. Ne olursa olsun. Ağzına soksam bile ağzından atar. İkinciyi yer.
Ben sofrayı hazırlıyorum ve onun yemeğini öyle veriyorum. Önüne eliyle tutabileceği bir şey vermezsem asla ağzını açmaz. Ben de yeterki yesin diye önüne koyuyorum. Başlarda parça pinçik ederdi. Şimdi o kadar parçalamıyor. Yine parçalıyor ama ağza atmaya uygun boyda oluyor. Dikkati dağıldığında ben ağzına sokuşturuyorum. Önündekiyle oyalanırken de kaşıkla besliyorum. 10 aylık
Elleri alıştıkça parçalamayı azaltıyorlar. Yaklaşık 15-20 gün leş gibi mama sandalyesi, mutfak zemini ve kıyafet temizledim. Benimki önlük de taktırmıyor. Kıyafetleri leke çıkarıcılarla bile yola gelmiyor ki normalde çıkardı lekeleri.
Ben size kendimden örnek veriyorum ki belki gözünüzden kaçıyordur. Kızım beslenmek istemediğinde hemen hazırladığım sofraya dönüp kendim yemek yiyorum. Görünce o da katılmak istiyor. İstemediğinde asla zorlamıyorum. Bırakıp dikkatimi çekmeye çalışmasını bekliyorum