Kızlar 37 günlük oğlum var. Gazlı bi bebek biraz ve sürekli ıkınıyor artık göbek deliği çıktı yani dışına hemen hemen bi nohut tanesi kadar çıkık. Elimle dokunup hafif bastırında “gluk gluk” ses geliyor. Annem fıtık dedi ameliyat yapıyolar dedi bu doğrumu fıtıkmı yoksa kendiliğinden geçermi ?