dandinikoo Kızlar günaydın. 2 ay 14 günlük kızım var ayın 22 sinde evde tartıldık 5.200 çıktı bu sabah tartıldık yine 5.200 çıktı acaba ben mi yanlış tartıyorum yoka kızımın kilo alımı durdu mu çok endişeliyim 🤦🏻♀️
ilkaay0 dandinikoo maşallah kilosu zaten çok iyi 😍 Anne sütü alıyorsa 3. aya kadar zaten en az 1 kg alır moralini bozma 🧿🫶🏻