Erhilal Merhaba güzel anneler yenidoğan göz muayenesini ne zaman yaptırdınız henüz 18 günlüğüz geçen kontrole gidince söyledi ama bebek ağladı için çok anlamadım bi daha da soramadım
tuanamoms_07 Erhilal bizim doktorumuz 1 yaşından önce bir muayene istiyoruz dedi. Bende kafamda 6. Aya planladım
Aslan2103 4 aylikti biz gittigimizde doktora soylemisti. 3. Ve 4 aylarda sanirim daha önce soylemedi cunku. Daha gitcez inşallah randevu bulamıyorum
Erhilal birgunes21 bizimki de öyle devamlı kapalı gözü çok açık kalmıyo şuan daha çok küçük zaten Sanırım 3 aylıkken filan götürürsem açmış olur iyice gözünü