FaaBu Civilden baby force 190 modelini almıştım bebeğim otururken sürekli kayiyor sanki oturma kademesinde tam kalkmıyor gibi. arkasına yastıkta koydum ama çözüm olmadı. Bilmiyorum birtek bendemi oldu bu sorun. Çözüm bulan varsa yazabilirmi
Laden FaaBu baby force marka bende almıştım kızım doğmadan önce. Yavrum içinde kıyameti koparıyordu artık nasıl rahatsız bir şeyse. Başka araba alınca hiç ağlamamıştı. 3 kez anca kullanmıştım arabayı
FaaBu Laden kızımda en ucuz dandik bişey almıştım o bile daha rahattı yani o kırıldı oğluma bunu aldım ama maalesef hiç memnun kalmadim