Meryemikra42 11 aylik bebegim var son uc aydır ensemden giren Bi bas agrım var fizik doktoruna gittim bebek emzırıyon ondan olabilir dedi noroloji ye randovu aldım
Ozg_ Meryemikra42 boyun duzlesmesi olabilir bende de cok oluyordu üniversite yıllarımda boyun duzlesmesi cıktı sonradan
Alyask Meryemikra42 tansıyondan olabılır annemın yüksek tansıyonu var oda hep ensemden gelıyo agrı der
Sarisin Meryemikra42 ben de de çok oluyo son zamanlarda sağ arkadan giriyo ağrı. Stres kaynaklı diyolar