Dogum yapalı 2 ay 19 gün oldu arkadaşlar 40 ım cıkana kadar iyileştim dikişlerim cıktı cok temiz baktım fakat dogum dan 10 gün süren kanamamın peşinden akıntı başladı 40 ım cıkınca dr a gittim normal dedi diyorum ya 2 ay 19 gün olacak akıntım hala devam ediyor koku var beni bırak eşimi bile rahatsız eder hale geldi dikiş yerimde bir acı oluyor sık sık onun İcin de gittim et beni tarzı birşey cıktıgı onu ameliyatla kesip alacağını söyledi bu gün de özele gidiyorum cinsel hayat zehir oldu normal yaşamımı cok kötü etkiliyor tam vajinanın alt ucunda bir acı dayanıyorum ama cok rahatsız oluyorum bu akıntıya da herşeyi denedim yok nasıl düzelicem ben nasıl eski halime gelicem birşey bilem varsa söylesin lütfen 🥺🙏