Kızlar 39 haftalık doğdu kızım 3.090 Gr daha sonra hastaneden çıkarken 2.890 Gr dı iki ay anne sütü mama şeklinde gittik daha sonra red etti emmeyi şuan 4 ay 14 günlük mama yiyor yavaştan tadimlara başladım kilosu 5.600 Gr ayına göre çok az değilmi boyu 59 cm hemşire ideal Aralık’ta dedi ama bana az geliyor kilosu sizin bebislerin nasıl acaba ne yapabilirim çok moralim bozuluyor