Busex Merhaba hanımlar bebeğimin ateşi 37.8 oldu bir tatla kaşığı calpol verdim gözlemlemek hala gerekli mi ? Napmalıyım mama da yemıyor.normalde acıkması gerekti
Durefsan Busex ben de bu ara sabahları ölçünce 37.5 vs çıkıyor. Bana fazla geliyor bir bebek için ama. Ben de burada bekleyeyim🙋♀️
waffle-seven-anne Busex bizde 4 . Aya gircez 1 haftadir felan olctugumde 37.2 felan cikiyo normalde 36.7 felan cikar