Uyuz zor bir hastalık şimdiden geçmiş olsun . İlacı günde 1 kez bebek yatmadan önce sürün . Sabaha kadar vücudunda dursun ve sabah duş aldırın . Bu süreçte sizde ilaçtan kullanmak zorundasınız çünkü bulaşıcı bir hastalık . Farklı insanlarla temastan kaçının. Onun dışında sadece ilaçla geçebilecek bir durum değil maalesef . Eşyalarda da 3 dün yaşama süreci var mikrobun. Süreci şu şekilde anlatayım
. Gece yatarken ilacı tüm vücudunuza sürün , sabah duş alın .
. Sabah tüm kıyafetler ,çarşaf yatak yorgan halı kilim , koltuk örtüsü , havlular ve aklınıza gelebilecek olan her şeyi bir çöp torbasına koyun , 3 gün ağzı kapalı şekilde bekletin sonra en az 60 derecede hepsini yıkayın. Bu işlemleri hergün tekrar etmeniz gerekiyor maalesef . Doğru yaptıgınzda kurtulabilirsiniz . Lakin sadece bebekte tedavi yapmak doğru değil çünkü insan vücudunda uyuzun kuluçka süresi 1 ay . Sizde de var yani henüz belki belirtilerini göremediniz ama çıkacak . Ve en önemlisi normal bir hastalık değil ilaç sürdüm hadi geçsin diye bir ihtimal yok . Çok zorlanacaksınız , psikolojik olarak yıpranabilirsiniz .