Kızlar 6 buçuk aylık bebeğim önümde oynuyordu iş ile alakalı cevaplamam gereken bir mesaj vardı tam oraya yazıyordum telefona bir tekme attı hazırlıksız yakalandığim için telefon elimden uçtu burnunun üzerine geldi çok ağladı kalbim sıkışıyor resmen çok vicdan azabı çekiyorum hemen yüzünü yıkadım bahçede gezdik sakinleşti uyudu şimdi bugün doktor imkansiz akşam anca gidebiliriz bir problem olur mu ?