Ygzefe 10 tane emzik denedim abartısız. birçok markayı aventi de damaklı market emziğini de nuku da weeyi de kirazını da ultra softunu da 🤦🏻♀️ almayınca almıyor, işin kötüsü kızım biberon da almıyor. çok zorlamayın olmuyorsa. hala da gittiğimizde alışverişe gözüm emziklere gider eşim uyarır :) almıyor zorlama diye.