Geceleri artık serin oluyor, bir haftaya kadar tek zıbınla uyuyordu şimdi zıbın ve ince bi pantolon giydiriyorum üstünü yinede fazla giydirmiyorum tek zıbınla üşümez ama yinede bacakları üşüyebilir. Benim kızçem bebekken beri kundakda sevmedi üzerini örtmeyide sevmedi örtsem hemen ayağıyla ittiriyor şurda 2 hafta daha zıbın ve pantolon giydirebilirim sonra baya serin olur gece, normal uzun pijama giydiririm ama yinede üstünü örtsem mi örtmesem mi üşür mü bilemedim yani eylül ekim gibi kullanabileceğim bi uyku tulumu var mıdır acaba bu tulumlarda tog diye bişey var ben onu anlamıyorum kaç tog giydirmeliyim mesela? Şuan 5 aylık eylül ekimde 6 aylık oluyor. Sanırım kasımda polar tulum giydiririm, aralıktan marta kadarda astronot tulum felan düşünüyorum kış gelince evimiz çok soğuk