Delihatun_ Sabah 5 den bu yana ateşi inip çıkıyor enfeksiyon mu var bilmiyorum doktora getireceğim iki şurup verip gönderecek çünkü hep aynısını yapıyorlar
Jldpmk34 Delihatun_ hic bekleme hemen götür ama sağlık ocağına değil hastaneye gotur 15gun önce aynısını yaşadım sağlık ocağına götürdüm antibiyotik falan verdi doktor ama ertesi gün oğlum ateşli havale geçirdi şimdi sürekli ölçüm yapıyoruz
yasminmomy Delihatun_ biz 5 gündür öyleyiz şuan bile ateşli doktora götürdük fitil verdi şurup verdi bide ishal kaç gündür oğlum neler çekiyor halada geçmedi 😐
Delihatun_ Jldpmk34 ya geçmiş olsun canım iyimi şimdi durumu bebeğinin gidiyorum şimdi hastaneye bende