Tek yaşıyordum, banyo yapıp saçımı kuruttum. Yatarken de yastığın üstüne doğru saçlarımı uzattım, düzlüğü bozulmasın diye. Sabah uyandım , saçlarım ensemden sımsıkı bağlanmış. Ama hem yakınımda komodin yok üzerinde toka olsun , hem de asla toplamam toka izi olur diye. 🤷🏻♀️Kalkcam da , ışığı açıcam da , şifonyerdeki çekmeceden toka bulucam da .. hatırlarım yani kendim toplasam ama toka izi sevmediğimden asla yapacağım şey değildir. Hele ensemden asla😂 bu da böyle tek paranormal olayımdır