Yani 4 yeğenim var küçük hiç duymadım onlardan atak matak. Ne zamanki kendim doğurdum şuraya üye oldum değişik değişik şeyler öğreniyorum 😄 bence saymaktansa şu ara huysuz biraz diyerek geçirin o zamanı. Atak diye şartlamak biraz kasmak gibi geliyor bana. Kendi fikrim tabii. 🤷🏼♀️