Jeliboonn birgunes21 zaten 0.6 yeni doğan için kullanabilirsiniz üzerinde yazıyor 🥰🫶 ve bence en güzel mama diyebilirim ben keçi özlü değilde organık combıotık olanı kullandık ama bırsktk biz anne sütüyle devam ediyoruz