39 haftalık gebeyim gece 4 den beri sulu şeklinde akıntım geliyor iç çamaşırımı ıslatacak tarzında hatta değiştirmek durumda kalıyorum 2 kere değiştirdim sancım var ama düzensiz ve doğuma yeterli değil 4 gün önce çatı muayenesinde de 2 cm açıklığım vardı doktor suni sancı verelim deyince kabul etmedim kendi sancımı bekliyim dedim sizce doktora gideyim mi