Kubra226 ben var yada yok diyemem ki , bi
Doktora sorun içiniz rahat etsin. Ama herhangi bişeye tanı koyulmadan kendinizi üzmeyin, genel olarak söylüyorum Tabiki peşini bırakmayalım bişe var mı araştıralım ama hep iyisini düşünün aksi kanıtlanana kadar ki boşuna can sıkmış olmayın 🌸