Arkadaşlar merhabalar , biz ekim ayında 2 yaş olacağız ben herzaman emdiği kadar emsin 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum dedim öyle de yaptım tabi artık azaltmayı başlamıştım ama geçtiğimiz hafta oğlum ameliyat oldu ağzından birşry yiyip içemedi sıvı şeyler öyle olunca emzirmeye yöneldim ben daha çok. Şimdi özellikle gece saat başı emziriyorum tabi sebebi katı gıda hala yiyemiyoruz az az yiyor dikişleri var diye tabi ekime kadar emzirmeye devam edeceğim ama nasıl bırakacağım bilmiyorum sizler nasıl yaptınız . Bu arada ameliyat öncesi günlerde gün içinde meme ucuna bişiler sürdüm ama benim çocuğuma işlemedi onu silip emmişti 😁
Şimdiden ne yapayım yardımcı olursanız sevinirim 🌺🌺