12 günlük bebeğim var ilk tecrübem. Anne sütüyle birlikte kilo alımı zayıf olduğu için mama takviyesi de yapıyoruz ama günde bazen 1 bazen 2 olacak şekilde. Bebeğim 3 gündür kakasını yapmıyor çişli bezi günde 5 6 tane çıkıyor ama. Bu durum normal mi acaba sanki kaka yapmadıkça daha çok sıkıntı yaşıyor gibi nolur bir fikir verin bana 😔