Eğer mama veriyorsanız vermelisiniz. Anne sütü gibi değil maalesef. Mama su ile hazırlanıyor ama anne farkındaysanız anne sütü kadar su gibi değil daha yoğun Kıvamlı. Bence hemen şuan su vermelisiniz 🥲bu sıcak havalar da boğazı kuruyup huzursuz da oluyordur belki. ben her uykudan uyandığında az bir şey biberon ile veriyorum. Mamadan sonra da uyanıksa eğer 2 saat içinde veriyorum yine. Kaynatıp verdiğiniz suyun bir zararı olmayacaktır. Sadece karnının aç olduğu zamanlar vermeyin ki mideyi su ile doldurup mamayı az yemesine sebep olmayın. ♥️♥️