Merhaba hanımlar 6 aylık bebeğim ateşlendi 38.6 oldu hastanede fitil ve şurup verildi çok şükür düştü eve geldik ama 24 derece de çalıştırıyorum sabaha kadar klimamı .bebeğim ne giymeli üzerine birşey öetmelimiyim ayakları çıplak mı kalmalı.Of nasıl olacak .şurup kaç saatte bir vermelıyim ? Ben uyuduğum zaman alarm mı kurmalıyım ateşine ha bire bakmak için ? Nasıl olacak ne yapacam hiç bılmiyorum