H_nurozkan Tansiyonum 14/7 nabiz 77 sonra hemen yine ölçtüm bu sefer de12/8 çıktı bu normal mi tansiyon aleti mi bozuk
kizinaasikbiranne H_nurozkan ilkte heyecan yapmışsın zaten tansiyon 3 kere ölçülür ilkine bakmazsın ikimci ve üçüncü birbirini tutuyorsa sıkıntı yok 😊
Gokturk_ H_nurozkan Eğer tansiyon ölçecekseniz.Oturmuş dinlenmiş olmanız gerekiyor.Mesela yürüyüp ya da ayakta iş yapıp ay dur ölçeyim derseniz yüksek çıkar 😀Oturun dinlenin ondan sonra ölçün tansiyonunuz gayet normal