_tuuggcce_ bebeğiniz rahatsızsa veya nefesi hırıltılıysa sabahı beklemeyin lütfen, bebekler ilk aylarda sadece burundan nefes alıyorlar, burnun açık olması önemli. Bi kaç damla fizyolojik sıkıp 15 20 saniye bekleyip aspiratörü burnuna sokunca hafif yukarı aşağı yapın bazen dümdüz sokup hüpletince gelmiyor, yukarda veya aşağıda oluyor akıntılar, acımaz korkmayın yumuşak şimdi burun içleri😊 çok ittirmeden tabi