Hanımlar bebeğim üç aylık olacaj geçen gunlerde usuttu ve 2 gece hastanede kaldım hava serum verdiler eve geldik birsz iyi olmuştu ama hala gece öksürüğü devam ediyor sürekli uyanıyor burnunu temizliyorum hava veriyorum sık sık emziriyorum ama geçmedi ne yapmam lazım gözüme uyku girmiyor burnu tikaninca çok zor yatıyor çok üzülüyorum dualarınızı bekliyorum ne yapmalıyim doktor kontrolünde iyi göründü ama öksürük devam