Bahar1425 -Ebru- normal benim oğlum da öyleydi zamanla düzenliyor geceyi gündüze alıştır. Benim ki şimdi 1.5 aylık gündüz çok uyumuyor gece güzel uyuyor
AtaTrkmn -Ebru- benim bebeğim o zamanlar 5-6 saat uyusa ben mutluluktan uçardım heralde😄 Ama geçiyo merak etmeyin düzeliyo 3-4 aylıkken☺️