Poyrazbey48 Kızlar selam,kayınvalidem bu arabayı almış ama bir kere kullandım sevemedim travele cok alısmısım Joie nitro xl yeşil-2600₺ foto yükleyemiyorum modele bakabilirsiniz
merkursavascisi_06 Poyrazbey48 traveldan bastona geçmenin ne gibi zorluğu oldu? Ben de bazen düşünüyorum bastona geçmeyi de merak ettim neden alışamadınız
hurmakusi Poyrazbey48 joie brisk xl kullaniyorum cok rahat bence satma cok lazım olur sana ve bu modeller cok iyi yumusak bi rahat arabalar
Moana Poyrazbey48 3 gün olmuş iade hakkınız var hala. Burdan satsanız bile kimse 0 fiyatına almaz zarar edersiniz
Poyrazbey48 merkursavascisi_06 zorluk değil aslında kullanımı çok kolay rahat,tek elle de kapanıyor ama bebeğim daha çok küçük olduğu için içinde kayboldu,birde tek yön göremiyorum 🥲çift yönlü bi model bakıcam yasını doldurunca
beyzacmvrc Poyrazbey48 canım yanlış anlama ama bir zaman sonra zaten etrafına bakmak isteyecek çift yönlü olmasına gerek yok hiç yaşından sonra En kullanışlı bebek arabası kabin tipi bence o olduktan sonra bastona bile gerek yok Çocuk büyüyünce travel sistem sana çok ağır gelecek iyice çocuğu mu tasicsn arabayı mı tek birbyere gideyim desen. Şimdi traveli puseti ile kullanıyorsan ondan değişik gelmiştir sana Ben kabin boy aldım tamamen yatiyo yeni doğan döneminde kullandm hiç sıkıntı olmadı tek yönlü çift yonlude değil Bence bu baston kalsın travel ile devam et sonra onu satıp kabin boy alırsın Yine karar senin tabiki tavsiye verdim sadece sakın yanlış anlama 🌼🤗🤗
Poyrazbey48 beyzacmvrc evet doğru diyorsun aslında şimdiden zorlamaya başladı travel, evet puset ile kullanıyorum ondandır muhtemelen ama çok kararsız kaldım ya