Happyyymomms Merhaba kızlar bebeğim sabah 10 da kalkıyor gece 10 a kadar uyumuyor ne kadar uğraşsam da. Bu durum beni çok yormaya başladı. Anca ayağımda 15 dk uyuyor anıda hiç uyumamış gibi gözlerini açıyor var mıdır bu durumu yaşayan bir önerisi olan?
Miniktirtil Happyyymomms sabah onda uyanması muhteşem , benim bebeğim sabah 5 ye kalkar akşam 9/10 gibi yatar gündüz 1saat kesintisiz uyuduğu çok nadirdir.
Ummuhan321 Happyyymomms Benim kızımda 2 aylik bu zamana kadar hep öyleydi çok yoruluyordum ama büyüdükçe uyuyor az az birde uyandığı an hiç ses çıkarmadan tekrar uyutmaya deneyin ben öyle yaptım yarım saatte olsa ise yaradı
plnymn Happyyymomms üzmek istemem ama haftaya bir yaşına girecek oğlum böyleydi ve hala böyle maalesef 🤦🏻♀️
dikkatbebekvar Happyyymomms sabah 10 da değil en geç 8 de kalkması gerek o kalkmıyosa da siz kaldırmalısınız. Hatta 7 7 bucuk olabilir. 10 da ilk gündüz uykusuna gecmiş olmalı o aydaki bebegin. ☺️benimki o kadar bile dayanamazdı 7 8 gibi kalkıp 1 1 bucuk saat sonra ilk uykusunu yapardı 45 dk. Hala daha öyle sabah erken kalkıyo 2 saat sonra ilk uykusunu yapıyor. 3 uyku uyuyo gündüz. Aksam 8 bucuk 9da da yatıyor. İlk önceliğiniz onu erken kaldırmak olsun bence.