Kızlar bu mamaların hepsini denedim maalesef hepsi gaz yaptı aptamili açtım denedim duruyor optipro 2 kere kullandık 90 ml şeklinde daha dün açtık. Comfort elimde 2 kutu var hiç açılmamış. Hippte 1 kere kullandım hepsini ard ard aldım ve hepsi gaz yaptı almak isteyen olursa çok uyguna vericem yazık olmasın mamalar çok pahalı. Resim ekledim en soldaki comfort olanlae hiç açılmamış diğerleri açılmış 1 hafta içinde denenmiş mamalar
