Kızlar 3 günlük anneyim, bebeğim geceleri ben uyandırana kadar deliksiz ve derin uyuyor ama o uyurken bile oturup izliyorum, uyursam bir şey olur diye korkuyorum. Bir tek ben de mi oluyor bilmiyorum ama uyuyamıyorum ve uykusuz da değilim aksine. Sanki uyursam elleriyle burnunu tıkayacak ya da ne bileyim bir şey olacak diye korkuyorum işte, nasıl yenicem bu düşünceleri