Cqdm46 Doktorunuzu değiştirin. Emzirme düşmanı değil emzirme aşığı doktor edinin bence. Aktif emen bebek varsa sağım asla yapılmamalı. İşe başlanacaksa yapılabilir onun dışında. Ön süt fazlalığı yapar şahsen ben bilmeden yaptım hala (7,5 aylık) düzelmiş değilim pompayı 6 ay öncesi bırakmama rağmen... hala deli gibi gaz sancıları cekiyoruz bu yüzden 😞 Bir merakla aldım sanki işe başlayacakmışım gibi yada sağıp sağıp dışarı çıkacakmışım gibi 😂 ilk başlarda bebekler çok iyi ememiyorlar 5 dk yı geçirmeden pompa yapılmalı Mastit olmamak için çok kötü olmamak adına. Asla çıkan sütün miktarına bakılmamalı. Bebekler her zaman daha fazlasını emer. Bu hece pompa yapmak zorunda kaldım 6 ay sonra çıkan süt 80 Cc. Ama netten baktım bu ay 500 cc süt içiyorlarmış düşünün kaç kat fazlasını emiyor 🤩 Emzirmek çok güzel bir duygu biberon sokarsanız aranıza maalesef emmeyi bırakıyor bebişler. Boşverin siz o doktoru kucaklayın emzirin bol bol. Sonra o kucağa sığmıyorlar valla dana oluyorlar 😂🤩💙