elmaliturtam evet normalde terapi için yönlendirme yapması gerekir. Banada neden geldiğimi sordu bende artık ilaca bile razıyım diyip durumumu anlattım sevk misin dedi hayır dedim buraya randevu buldum. Sonra psikoterapi al onlar yönlendirirse ilaca başla dedi sevk verdi psikolojiye. Sonra 2 gün sonra için randevu verdi ve gönderdi ben diğer binaya gidip bir sürü form doldurdum. Ön görüşme yaptım 2 farklı kişiyle sonra bana bir dosya verdi doktoruna diye sonra ilk terapi , aldıkça o dosya doldu. Sonra gidip psikiyatri ile tekrar görüştüm ki ilaç versin. Falan sonrası bıraktım zaten.