Merveahmettoprak şu an 16 aylık oldu önceden göğsümde uyutuyodum. Ama artık bezini değiştiriyorım uyku tukumunu giydiriyorum. Suyunu içirip ışığı ona kapattırıyorum. Odasında gece lambası var onu açıyoruz. Emiyo ama uyutmuyorum orda. Uyumaya az kaldığını anlayınca hadi yatağımıza gidelim uyuyalım diyorım ince bir yastığa yatırıyorum ilk bikaç gün yatağa geçince ağladı. Ama 3-5 dk ağlayıp yorulduktan sobra bana sarıldı uyudu.
artık gece2 -3 defa uyanıyor. Hatta şu son zamanlarda 1 defa bile uyandığı oluyor. Dişlerde çıkıyor diş sorunu olmasa belkide uyanmayacak.