Lilaliya Annelerim EN İYİ DİŞ JELİ NEDİR YADA İLAÇİ ?? Lütfen söyleyim 2 3 tane jel kullandık faydası yok 😭😭
Dry_cn Lilaliya 1 yemek kaşığı zeytinyagina 1 tatlı kaşığı karanfil yağı karistir beklet 1 gece onu kullan günde birkaç sefer sür bana dua et tedagilin siparişini de iptal et iş görmüyor 🥰
Ozgzcn Lilaliya tetagil in bilinen hiç bir zararı yok araştırabilirsiniz doktor tavsiyesiyle kullandık 🌸
Lilaliya Deletedmom_106 ne biliyim hemşiresi jel önermişti ama fayda etmiyor onu duydum hatta biraz önce sipariş verdim bakalım inşallah iyi gelir yaaa
Tugbaysima Deletedmom_106 ne kadara almıştınız benimki de şiş çıkarıyor sanırım yarın gidicem eczaneye
Deletedmom_106 Lilaliya fayda ediyo ama hersey gbi yan etkilerini okumuştum ani kalp durması gibi. Ben hiç kullanmadım kuzenim ben bekarken oğluna kullanıyordu rahatlatıyordu ama o zamanlar bilmiyodum zararlı olma ihtimalini
Lilaliya Tugbaysima 240 ₺aldım bende canm ama ezcsnede ne kadar bilmiyorm gerçi daha pahalı oluyor üstüne koyuyorlar
Deletedmom_106 Tugbaysima ben çok önceden aldım kızım 26 aylık şu an . İnan hatırlamıyorum güncel fiyatı da bilmiyorum
Deletedmom_106 Berko Bnde bilmiyodum bi arkadaşım atmıştı yazıyı aradım bulamadım . İçeriği çok önemliymiş doğal ,paraben sls gdo ve alkol içermeyenini kullanmak gerekiyormuş . Ben kullanmadım kullanana da mani olmim sadece bildğimi paylaştım
Lilaliya Dry_cn yaa gerçekten öyle mi diyorsun deneyim onu hemen öyle kötü ki hicbirsey yemiyor çocuğum yaa teşekkür ederim 💙
Deletedmom_106 Berko mutlaka araştırın . Bi şekilde çıkarıyorlar jel yerine ben toz kullandım ağrı kesici verdim ılık seyler verdim eline .
Berko Deletedmom_106 içerisinde on dediğiniz şeyler yazmıyor ama içime kuşku düştü ya. Deionize water, Sorbitol, Propylene Glycol, Xylitol, Hydroxyethylcellulose, Menthol, FragranceLemon, Mint, Girofle Methylparaben Sodium. Bunlar etken maddesi
Deletedmom_106 Berko yazmıyorsa yoktur dediğim gbi belki küçük bi ihtimal ama ben istemedim kullanmak. Hatta bi ara çok yaygın bi video vardı bununla ilgili bulamadım bulabilsem atacam ama
Berko Deletedmom_106 hemşireye sordum zararı yok dedi. Ama ben araştırdım baya likodain zararlıymış YouTube’dan doktor öyle diyor uyuşturucu madde içeriyormuş sonunda kain olam jeller kullanmayın dıyor Allah razı olsun iyiki yazmışsınız yoksa kullanırdım ben ama şimdide bişey olur mu ne zamandır kullanıyoruz korkusu sardı bende