Bebekkkkkkkkannesii Normal doğumum çok zorlu geçti 8 ay oldu rahim ve mesanem sarkmıştı hala iyileşmedi . Doktor ameliyat olmam gerektiğini söyledi. Ameliyattan sonra normal doğum yapamam sezeryan yapabilir mişim. Bu durumu yaşayan varmı çok kararsız kaldım