Keremikomom assagda dimi. Teşekkür ederim anca çocuklar yatınca yapabilirim yarın da tatlı falan yapıcam. Birde dün el açması börek yaptım normalde hep yapar hemen pişirdim şimdi buzluğa koydum buzluktan çıkarınca çözülmesini beklemeden mi fırına vereyim birde kaç derecede pişer bilginiz var mı acaba