Merhaba kizlar 2 yasindaki kizim bi kac gundur kabızdı en sonunda karnini gostermeye aglamaya basladi surekli anne popo anne kaka diyodu bizde baktik olcak gibi degil acile goturduk neyse gaz varms kabizmiz lavman yapildi o gece zorda olsa yapti rahatladi ama ertesi gun yine karnini tutuyo anne bak diyo elini bezine önüne götürüyo ağlıyo sanki bi skıntısı var gibi hala popo popo diyo bacak arasni gosteriyo ben dedim bezi istemiyo heralde bez sıkıyo cıkardm yine ayni sbahtan randevu aldim doktora idrar yolu enfeksiyonu gibi geldi bana sanki yanmasi var onu rahatsz ediyo gibi sabah karsi dun gece kustu iki kez bugunde hicbisey yemedi ve su icmesine ragmen 4-5 saattr ciş yapmadi cok korkuyorum cok endiseliyim zaten idrar tahlilini vermek bile beni geriyo kiz cocuklarinda cok zor sizler nasil yapiyosunuz var mi basina gelen sabaha kadar uyuyamicam heralde 😔