Merve800 canım benimkide ilk doğduğunda 7 ydi sonra birden yükseldi 13 oldu tabi biz habire git gel yaptık 1 haftada çocuğumun elleri mosmor oldu kan almaktan sonra yükseldi hastanede yattık 1 gece işin tedavisi gördü 10 a düştü sonra 13 oldu doktorumuz 2 haftalık olduğu için sınırda değil dedi ama emzirmeyi ihmal etme dedi bende uyandırıp uyandırıp emzirdjm çok şükür geçti