Doga0812 Internette alınmıyor diyor daha önce gitmedim ücretli konsere skskskak hadise ve edis gelecekmiş kaçırmak istemiyorum ama oğlum var alırlar mı? 2 gün önce ZAKKUM konserine gittim bedava çok güzeldi akakaka
NmalkoC Doga0812 akakalaka nedir anlayamadım ama bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum da hem yuksek sesten korkabilir hemde kulak sağlığı açısından cokta uygun olmaz tsbiki sizin kararınız illede eğlenicem diyorsanız siz bilirsiniz
Tubasahra Doga0812 Biz 9 aylık hamile arkadaşim ve 6 bebeyle gitmistik.Tabi ücretsizdi bizimki.Guvenlik fazla içeri girmeyin demişte hehhehe sancın gelir falan
Damlanurrr Doga0812 sahneye çok yakın olmazsanız bir sorun olmuyor biz pek duramadık oğlum bizi yormadi ama içimiz rahat etmediği için erkenden çıktık bebek uyum saglarsa sorun olmuyor
Doga0812 NmalkoC kiz oğlum 20 aylık yine beraber gittik 2 gün önce iyiydik ama açık hava nasıl olur bilmiyom
Doga0812 Tubasahra doguruyormussun falan tüm hayatı boyunca çocuğunun biletleri ücretsiz oluyormuş sksksk