Oğlum iki gündür diş çıkarıyo çıldırmış gibi hasta gibi burnu akıyo hapşırıyo öksürüyo çok fena ağlaması hiç durmuyo ve yarım saatte bir ayaktayız gece dişine dokundurmuyo çıplığı basıyo beyaz çizgi belirdi bir dişinde ama aşırı hasta gibi doktorda bişey anlamıyo yine götürücez göğsünü sırtını dinliycek boğazına bakıcak bişey yok diyecek ama çocuk perişan napıcam bende çok kötüyüm :(